Med kvalitetsmat som alltid har vært deres kjøkkenregel nummer én, handler denne rebranding-prosessen om å krydre merkevaren deres med noe ekstra.
Hvorfor rebranding? For Annerledes Lunsjeri handler det ikke om å finne opp kruttet på nytt, men å raffinere opplevelsen. Selv de beste retter kan bli enda bedre med en liten tvist. På samme måte ønsker de å vise at de ikke bare er kantinedrift – de er kantinekunstnere!
Prosessen startet med en gjennomgang av merkevaren: hva fungerer, hva kan justeres, og hvordan de kan gjøre sitt allerede solide rykte enda mer appetittvekkende. Deretter har de lagt på lag – akkurat som i deres berømte club sandwich – for å bygge noe som virkelig frister. Dette innebærer oppdaterte logoer, et nytt slagord som sitter som et godt krydder, og et friskt visuelt uttrykk.
Men rebranding handler ikke bare om utseendet. Annerledes Lunsjeri legger sin sjel i å kommunisere hva de står for: Matglede, innovasjon og en kantineopplevelse som får folk til å bli sittende litt lenger rundt bordet. De vil at du skal kjenne smaken av omsorg i hver eneste bit, og det skal merkes i alt fra menyen til måten de hilser deg på.
Så neste gang du setter tennene i en av deres spesialiteter, kan du være trygg på at den ikke bare smaker godt, men også bærer med seg en stolt, ny identitet. Annerledes Lunsjeri viser at selv etter 25 år, er det alltid plass til å servere noe nytt.